اعلام آمادگی هفت تیم خارجی برای شركت درتوردوچرخه سواری سردارآزادگان
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ نخستین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور 'سردار آزادگان' در رده سنی جوانان در پنج مرحله از روز چهاردهم تا هجدهم مهرماه سال جاری به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان قزوین برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات حضور هفت تیم خارجی ( مالزی، ازبكستان، قزاقستان، آذربایجان، تركمنستان، تایلند و الجزایر) قطعی شده است.

اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ( یو سی آی ) ، 'میروسلاو ژانت' از جمهوری چك را به عنوان سرداور این دوره از رقابتهای تور دوچرخه سواری معرفی كرد.

'میروسلاو ژانت ' پس از اتمام دوران فعالیت اش به عنوان ركابزن، از سال 1980 به عنوان داور ملی در این رشته آغاز به فعالیت كرد و در سال 1985 دوره داوری ملی (UCI) را در فرانسه و در سال 1988 دوره داوری بین المللی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری را در بخش های پیست و جاده و سایكلوكراس گذارند.

'ژانت' همچنین به عنوان داور بین المللی (UCI)، در بسیاری از رویدادهای بین المللی از جمله( بازی های المپیك 1992 بارسلون، بازی های المیپك 2008 پكن، یك دوره تور دوچرخه سواری بین المللی توردوفرانس، دو دوره تور دوچرخه سواری بین المللی جیرو ایتالیا، دو دوره تور ووئلتا اسپانیا، مسابقات قهرمانی جهان در مواد پیست و جاده و سایكلوتراس، مسابقات قهرمانی قاره ای در مواد پیست و جاده و سایكلوكراس و بیش از 500 رویداد بین المللی پیست، جاده و سایكلوكراس) به عنوان پانل داوری فعالیت داشته است.

ورزشی ** 1587 **1440





:: برچسب‌ها: خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: